Wielu z nas wybierając wino, wybiera błędnie i dokonuje niewłaściwych decyzji.
Jak się okazuje najczęściej skupiamy się na przedniej etykiecie. Niemniej jednak nie tylko etykiety definiuje smak i aromat wina. Jeżeli mamy taką możliwość, np. w winiarni ( ponieważ wino kupowane w marketach często jest zakorkowane) powinniśmy je otworzyć i zwrócić naszą uwagę w kwestii odbierania zapachu. Im więcej aromatów jesteśmy w stanie wyczuć, tym istnieje większe prawdopodobieństwo, że wino można określić mianem dobrego.
Jeżeli z kolei nie mamy możliwości „zajrzenia do środka” skupmy się zatem czy wino zostało w jakiś sposób odznaczone lub posiada certyfikaty w tym zakresie. Każdy certyfikat, to dobry znak.
Powinniśmy także dokonać pewnego rodzaju rekonesansu w kwestii wyboru wina i sprawdzić regiony w których wytwarza się dobre wino i pod tym kątem rozpocząć swoje poszukiwania.
Powiązane tematy
Alkoholem usuniesz większość plam. Jak to działa?
Zmiana pakietu medycznego dla pracowników – czy to się opłaca?
Chleb niskobiałkowy – charakterystyka produktu